بازم سلام

سلامی دوبارهاگه قالب وبلاگ مشکل داشت حتما بهم خبر بدید  

همیچنین در نظر سنجی شرکت کنید تا از عملکردم بدونم هدف من جلب رضایت شماست

 و تواقعاتی که از این وبلاگ دارید و منتظر نظراتون هستم

مرسی همتونو دوست دارم فعلا



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت2:27---8 مهر 1391
سلام



خوبی؟؟؟





ممنون از لینکت[گل]



شما هم اینجا لینک شدید



http://link20.rozblog.com/





[لبخند][چشمک][بدرود]






پاسخ:مرسی


ali
ساعت0:23---15 اسفند 1390
دگر نامه ی تو باز شد
مستی ام از نامه ات آغاز شد
نام خدا زیور آن نامه بود
من چه بگویم که چه هنگامه بود


همتا
ساعت19:18---4 بهمن 1390
سلام دوست خوبم وبلاگه خييييييييلي ناااااااااااازي داري اون مطلبيم كه تقديم به دخترا نوشتي خيلي خوشمل بوووود مرسييييييييييييپاسخ:ممممممررررررسسسسیییی عزیزم

saeed
ساعت1:21---29 دی 1390
سلام دوست خوبم

سایت زیبایی دارید

اگر مایل بودید می توانید سایت خود را در لینک باکس رنکینگ ثبت نمایید

لینک باکس رنکینگ در حال حاضر رتبه اول را در سامانه ثبت لینک باکس ها دارا می باشد

برای افزایش بازدید خود می توانید لینک باکس رنکینگ را امتحان کنید
پاسخ:ممنون


محسن
ساعت23:38---28 دی 1390
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...
[گل][گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 دی 1386 | 17:52 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.